вторник, 19 август 2014 г.

BTS/Bangtan Boys- Danger Бг Превод



                                                        ПРЕВОД

Ти си в опасност, ти си в опасност
Ти си в опасност, ти си в опасност

Винаги е така
Ти=ти, аз=аз, това е твоята формула
Телефонът е просто аксесоар
Аз наистина ли съм ти гадже? Писна ми
Защо ми представяш чувствата си като домашна работа
Бизнес ли вършим? Или ме мразиш?
Бъди по-чувствена
Днес аз отново те омагьосвам

Ние сме като паралели
Гледаме към едно и също място, но сме толкова различни
Ти си единствената, която имам, но защо се чувствам сякаш не си тук?
Питаш ми "Ядосан ли си?", когато се чувствам зле
Някога правила ли си нещо, с което да 
ме накараш да се почувствам по-добре?
Ти си сладка, а аз съм просто жалък
Надявам се, че ще стане чудо и ти ще ме 
заобичаш повече, отколкото аз те обичам

*Аз не съм в сърцето ти, но моето е изпълнено с теб
Полудявам 
Така че защо продължавам да правя това?
Защо продължавам да ме правиш на глупак?
Предупреждавам те, сега
Спри да ме объркваш

**Сигурно се шегуваш? За какъв ме вземаш?
Лесен ли ти изглеждам? Играеш ли си с мен?
Ти си в опасност
Защо ме разиграваш? Защо ме разиграваш?
Спри да ме объркваш

**Сигурно се шегуваш? За какъв ме вземаш?
Лесен ли ти изглеждам? Играеш ли си с мен?
Ти си в опасност
Защо ме разиграваш? Защо ме разиграваш?
Спри да ме объркваш

***Толкова ми писна заради теб
Толкова ми писна заради теб
Толкова ми писна заради теб
Спри да ме объркваш
Държиш се толкова лошо с мен
Държиш се толкова лошо с мен
Държиш се толкова лошо с мен
Спри да ме объркваш

Пропуснати повиквания, отключи телефона си, търсят те
Опитвам се да разбера какво искаш наистина
Всичко, което правеше, беше да ми изпращаш 
съобщения дълги само два реда
Това ли е връзката, която исках? За която мечтаех?
Къде отидоха всички любовни истории?
В ТВ драмите няма никакъв смисъл
Хващам се за главата стотици пъти, а ти изглеждаш 
толкова спокойна, след като ме напусна

Какво означавам за теб?
Чувам новини за теб от приятелките ти
Аз те искам, искам те
Ти си измамница, ти си престъпница, която разтърси сърцето ми
Ти ме използваше, докато не се опари
Опитите ми да спечеля сърцето ти не проработиха
За теб, аз съм просто приятел, а аз мислех, че сме нещо повече
Аз съм загубеняк в любовта

*Аз не съм в сърцето ти, но моето е изпълнено с теб
Полудявам 
Така че защо продължавам да правя това?
Защо продължавам да ме правиш на глупак?
Предупреждавам те, сега
Спри да ме объркваш

**Сигурно се шегуваш? За какъв ме вземаш?
Лесен ли ти изглеждам? Играеш ли си с мен?
Ти си в опасност
Защо ме разиграваш? Защо ме разиграваш?
Спри да ме объркваш

**Сигурно се шегуваш? За какъв ме вземаш?
Лесен ли ти изглеждам? Играеш ли си с мен?
Ти си в опасност
Защо ме разиграваш? Защо ме разиграваш?
Спри да ме объркваш

***Толкова ми писна заради теб
Толкова ми писна заради теб
Толкова ми писна заради теб
Спри да ме объркваш
Държиш се толкова лошо с мен
Държиш се толкова лошо с мен
Държиш се толкова лошо с мен
Спри да ме объркваш







Няма коментари:

Публикуване на коментар