сряда, 20 август 2014 г.

Big Byung (Jackson, N, Hyuk, Sungjae)- Stress Come On Бг Превод



                                                         ПРЕВОД

Brave Duble Tiger
Името на тази песен е Stress Come On
Yook Duk, Wang Kong, Hyuk Ddi, Dolbaekee, Big Byung
Нека не бъдем стресирани
Нека се отпуснем за момент

От това да бъда ограбван от летните курорти, стрес
Скритите навици на приятелите ми, когато пият, стрес
От това да виждам как хората пикаят в басейна, пълен стрес

Когато с приятелката ми сме в мола и тя отиде до тоалетна, стрес
Когато трябва да я чакам и да държа чантата и през цялото време, стрес
Когато ме попита какво искам да ядем и аз и дам грешен отговор
И тя ми каже "Оppa, дори на това ли не можеш да 
отговориш правилно?" Наистина не издържам, стрес

Работата ни е една и съща, но заплатите ни са различни, стрес
Шефът ми ми казва да се прибирам, а той все още седи, стрес
Прекарвам горещите петъчни вечери по вечери 
с колегите, а в съботите имам махмурлук 
Неделите са дните преди работа, a, стрес

Аз уча, но оценките ми не става по-добри, стрес
Срещам се с момиче, но постоянно се чувствам жалък, стрес
Вбесяващо и нечестно е, но не мога да се откажа, стрес
Да бъда в тази група е пълен стрес

*Нека не бъдем стресирани
Нека се отпуснем за момент
Заради теб, заради теб, заради теб
Заради теб, заради теб, заради теб, стрес

*Нека не бъдем стресирани
Нека се отпуснем за момент
Заради теб, заради теб, заради теб
Заради теб, заради теб, заради теб, стрес

Поръчвам си пица, но нямам купони
Поръчвам си пиле, но няма кола
Поръчвам си jjajangmyun, но няма мариновани репички
Това не ми се случва за първи път, така че стрес

Приятелката ми обича да носи къси и прилепнали дрехи, стрес
Тя ходи по клубове през уикендите и не мога да се свържа с нея, стрес
Всички номера в телефона и са oppas, които тя познава
Но тя е толкова красива, че не мога да скъсам с нея, стрес

Родителите ми постоянно ме питат кога ще се оженя, стрес
То те двамата въобще не се разбират добре, стрес
Баща ми казва, че мъжете трябва да печелят пари
Но семейството ми е стресирано, защото майка 
ми е единствената, която изкарва пари

В известните ресторанти храната е по-лоша 
от ресторантите за бързо хранене, стрес
Приятелката ми постоянно иска пари на заем от мен, стрес
Да бъда в тази група е пълен стрес
Но въпреки това, аз искам да бъда лидер, стрес

*Нека не бъдем стресирани
Нека се отпуснем за момент
Заради теб, заради теб, заради теб
Заради теб, заради теб, заради теб, стрес

*Нека не бъдем стресирани
Нека се отпуснем за момент
Заради теб, заради теб, заради теб
Заради теб, заради теб, заради теб, стрес

**Изглади, изглади, изглади намръщеното си изражение 
Каква полза има от това да се ядосваш, когато нещата не се получават?
Каква полза има от това да се ядосваш сам?

**Изглади, изглади, изглади намръщеното си изражение 
Каква полза има от това да се ядосваш, когато нещата не се получават?
Каква полза има от това да се ядосваш сам?






Няма коментари:

Публикуване на коментар