събота, 23 август 2014 г.

BTS/Bangtan Boys- Hip Hop Lover Бг Превод



                                                          ПРЕВОД

Това беше един нов свят за мен
Не мислих особено за писане или поеми
Но ме връхлетя неочаквано като Shim Chung
Бях като птица без крила, но очите ми се отвориха
Но хората постоянно ме питат, скъпа
Защо харесвам този хип-хоп?
Тогава им казвам, че нямам причина за 
това, харесвам го просто защото е хип-хоп
Нищо специално, Epik High, също като другите Jay-Z, Nas
И разбира се класиките Illmatic и Doggystyle, KRS-ONE
И Ready To Die, Eminem и The Chronic и следващите класики от 2001
Gang Starr, Black Star, Eric B, Rakim, Pete Rock и CL  
Те просто нямат край
Слушах ги постоянно
Бях като стара баба
Имах толкова много неща за казване, че това, 
което ми говореха другите не ми беше достатъчно
Първо се насилвах, писах слой след слой, наричайки го текст
И това беше, направих го, намерих себе си
На белите листа из тетрадките си, аз писах, влагайки всичко от себе си
И го изтривах, изпразвах го, чувствах се свободен в такта на ритъма
Преди седем години или сега, всичко е едно и също, това съм аз

*Аз харесвам рапа  
Аз харесвам ритъма 
Все още разтуптяват сърцето ми
Карат ме да бъда себе си

**Да, аз обичам това
(Хип-хоп) Носи аромата на хората
(Хип-хоп) Пиша живота си
(Хип-хоп) Сега е част от живота ми
(Хип-хоп) Да, това е моят хип-хоп

Йо, навлизането ми в хип-хопа? Почувствах го с цялото си тяло
Boogaloo, King Tut, старото училище
Отдадох се на ритъма с рима и езика си 
Време е да се издигна, време е да рап и танци
Да, моите модели за подражание, Dynamic Duo, Verbal и Epik High
Аз все още нямам опит пишейки резюмето си, разгласявайки 
незнайното си име, летейки на сцената
Те ми помогнаха да се справя, когато не знаех нищо
Артистът се пробуди със звън в сърцето ми
Biggie, Tupac, Nas, които го изразяват с телата си
Те ми помогнаха да опозная по-добре себе си
Трябва да стана част от този свят, пред да създам двой собствен свят
Аз получих вдъхновение и започнах да пиша свои собствени песни
Mac Miller, Kanye, Kendrick, музиката им кънти в ушите ми
Най-добрите музиканти, които разшириха границите на живота ми
Моите инстинкти избраха това
Какъвто и рап да е, каквито и танци да са, те докосват сърцето ми
Сега хип-хопът разтапя живота ми
Днес, аз с нетърпение очаквам нощта, с цялото си тяло
Чувството е като A$AP A$AP

*Аз харесвам рапа  
Аз харесвам ритъма 
Все още разтуптяват сърцето ми
Карат ме да бъда себе си

**Да, аз обичам това
(Хип-хоп) Носи аромата на хората
(Хип-хоп) Пиша живота си
(Хип-хоп) Сега е част от живота ми
(Хип-хоп) Да, това е моят хип-хоп

Хип-хопът ме намери
Както дете търси майка си
Той дойде в живота ми по един естествен начин
Тогава аз бях просто един ученик в основното 
училище, тогава решавах бъдещето си
Исках да бъда рап звезда, мразих да живея като останалите
Дори и хората да се опитваха да ме спрат и да ме предупреждаваха
Хип-хопът напълно надделя над мен
Младото ми "Аз" пишеше текстове в ъгъла на тетрадките ми
Благодарение на това, аз захвърлих тайния си 
живот и отидох в студио в Namsan-dong, Daegu
Цяла нощ, аз подострях затъпения връх на молива си
И в края на старанието ви, вместо да имам оценки в училище
Аз бях изпълнен с рими, които сбъднаха мечтите ми
Всички ме питат какво е хип-хоп?
Тогава аз уверено им отговарям, че той е всичко за мен
Като резултат, животът ми е потънал в музиката
Ако да обичам тази култура е грях, аз съм готов да умря стотици пъти за нея

*Аз харесвам рапа  
Аз харесвам ритъма 
Все още разтуптяват сърцето ми
Карат ме да бъда себе си

**Да, аз обичам това
(Хип-хоп) Носи аромата на хората
(Хип-хоп) Пиша живота си
(Хип-хоп) Сега е част от живота ми
(Хип-хоп) Да, това е моят хип-хоп





Няма коментари:

Публикуване на коментар