събота, 23 август 2014 г.

Lip Service- Too Fancy Бг Превод



                                                    ПРЕВОД

Да
Lip Service се завърнаха
За да ви покажат този нов ритъм
Нямаме недостатъци
Чуйте този ритъм

Искам да ям навън, но е прекалено скъпо, искам 
да гледам филм, но е прекалено скъпо
Скъпо е, скъпо е, скъпо е, прекалено е скъпо
Когато изляза навън, всичко е толкова скъпо, 
каквото и да правя, всичко е толкова скъпо
Нямам достатъчно пари
Прекалено е скъпо, моля, направете ми отстъпка

Тук и там, всичко е толкова скъпо, защо е толкова скъпо?
Където и да отида, аз винаги се тревожа
Наскоро ми се наложи да използвам картата на майка ми, защото
Искам да си купя нещо? Прекалено е скъпо
Искам да изляза на среща? Прекалено е скъпо
Каквото и да правя, където и да отида
Човече, всичко е толкова скъпо, скъпо
Аз не си купувам дизайнерски чанти, не 
съм празноглаво претенциозно момиче
Ако ги имате, имате отговора, ако имате пари, 
можете да правите всичко в този свят без отговори
Ръцете ми треперят, портмонето ми винаги е празно
Хей, имате ли пари?
Кажете, кажете, хо

Парите, които спестявам с месеци, изчезват само 
за един месец, когато се срещам с някого
Какво е това? Джобовете ми са празни, затова аз отново съм самотна
Без чанта, без пари
До кога трябва да внимавам как харча парите си? Искам да съм като другите
Нямам пари дори за чаша кафе, за това си стоя вкъщи по цял ден
Обичам те, но ти ме напускаш, защото няма никакви пари
1.2.3, 1.2.3
Нямам никакви пари
Кажете, кажете, хо

Bipa е тук, и сега какво?
Видя ли стила ми
От глава до пети
Дори да се покриеш с пари
Ти си едно нищо, а аз съм като дизайнерска марка
Схващаш ли го сега?
O, можеш да възкликнеш "Уау"

Скъпи, скъпо, скъпо
Каквото и да правя, всичко е толкова скъпо
Но въпреки това
Това не е нищо особено, мога да го превъзмогна

Скъпи, скъпо, скъпо
Аз работих усилено дълго време

Нямам достатъчно пари
Това ще бъде ли различно, когато се събудя утре?

Лалала лала лалала лалала лалала, скъпо е
Да не мислите, че парите са всичко? Можете да се забавлявате и без пари
Независимо дали ги имате или не, на всички никога не са им достатъчни
Лалала лала лалала лалала лалала, скъпо е
(Дори да казвате, че не се нуждаете от тях, където и да отидете, 
се нуждаете от пари, заспали или будни, нуждаете се от пари)
Нямам достатъчно пари
Лалала лала
Скъпо е







Няма коментари:

Публикуване на коментар