понеделник, 11 август 2014 г.

Secret- U R Fired Бг Превод



                                        ПРЕВОД

Ти каза, че наистина ме обичаш, че няма да ме забравиш
Колко са смешни, типичните ти лъжи
Да не мислеше, че ще можеш да правиш каквото 
си поискаш, дори в деня, в който се разделихме?
Да не мислеше, че ще се опитам да те задържа, 
умолявайки те да не ме напускаш?

*Беше лъжа
Когато каза, че не се нуждаеш от нищо друго освен мен
Когато каза, че ме обичаш до смърт
Знаеш ли?
Не ти си този, който си отива

**Искам да те уволня
Ти си един голям лъжец
Любовта нищо ли не означава за теб?
Не разбирай погрешно
Замълчи, толкова съм изморена
Край, това е краят за нас
Махни се от погледа ми, сега

***O, о, о, о, о
O, о, о, о, о, лъжецо
Какво ще правиш сега?
Не искаш ли да си отидеш?
O, о, о, о, о
O, о, о, о, о
Искам да ти кажа, да си отидеш завинаги

Не се опитвай да заплачеш, не се прави, че съжаляваш
Аз знам всичко, спри да се преструваш
Да не мислеше, че можеш да се държиш както 
си поискаш с всички момичета на този свят?
Виждам какъв си всъщност, спри да се правиш на добър

*Беше лъжа
Когато каза, че не се нуждаеш от нищо друго освен мен
Когато каза, че ме обичаш до смърт
Знаеш ли?
Не ти си този, който си отива

**Искам да те уволня
Ти си един голям лъжец
Любовта нищо ли не означава за теб?
Не разбирай погрешно
Замълчи, толкова съм изморена
Край, това е краят за нас
Махни се от погледа ми, сега

Дори в момента, докато ме слушаш
Ти се опитваш да измислиш нови лъжи
Лъжи те ти, мразя ги толкова много
Не се нуждая от теб, мразя те (Говор сериозно)

Казвайки, че любов, която е прекалено болезнена, не е любов
Казвайки, че това между нас не беше любов
Аз ще те напусна, така че живей както си поискаш
Писна ми от всичко това
Уволнен си

**Искам да те уволня
Ти си един голям лъжец
Любовта нищо ли не означава за теб?
Не разбирай погрешно
Замълчи, толкова съм изморена
Край, това е краят за нас
Махни се от погледа ми, сега

***O, о, о, о, о
O, о, о, о, о, лъжецо
Какво ще правиш сега?
Не искаш ли да си отидеш?
O, о, о, о, о
O, о, о, о, о
Искам да ти кажа, да си отидеш завинаги






Няма коментари:

Публикуване на коментар