вторник, 19 август 2014 г.

Taemin- Experience Бг Превод



                                         ПРЕВОД

Спри да правиш това, държиш се странно и хладно
Когато почувствах студенината ти
Слънцето изгасна и мракът затанцува 
Връхлетя ме объркване

Когато се отдалечи толкова, че се превърна в черна точка
Аз преглътнах сълзите си и с трагичен край
Нашата любовна книга приключи

*От преживяванията ми с теб
От мечтите облени в пот
Ми става все по-трудно и по-трудно
Ръката ти задушава сърцето ми
От преживяванията ми с теб
Аз постоянно сънувам кошмари и се въртя в леглото
И се събуждам изплашен
Преживяванията ми с теб
Са като ужасен кошмар

Плашещо е, когато се събудих от тази илюзия
Аз видях напрегнатото ти лице
Наранен, аз започнах да се отдалечавам от теб
Раните, които ми причини, ще зараснат ли някога?

По улиците от онази илюзия, в която мислих, че вървя до ангел
Моите стъпки спряха на място
Наивните надежди, че ти ще се върнеш и ще ме потърсиш
Не мога да се отърва от тях толкова лесно

*От преживяванията ми с теб
От мечтите облени в пот
Ми става все по-трудно и по-трудно
Ръката ти задушава сърцето ми
От преживяванията ми с теб
Аз постоянно сънувам кошмари и се въртя в леглото
И се събуждам изплашен
Преживяванията ми с теб
Са като ужасен кошмар

Преживяванията ти с мен
Едно цвете, което не беше обичано
С пресъхнала и увяхваща ръка, която не може да те хване
Преживяванията ти с мен
В тази изключително изморителна нощ
То продължава да мечтае
Преживяванията ти с мен
Искам да пренапишеш края ни






Няма коментари:

Публикуване на коментар