събота, 13 септември 2014 г.

LYn- Thank You My Dear Бг Превод



                                      ПРЕВОД

Залезът се разнася по лилавото небе
Ние си разменяме кратки поздрави
Без да оставяме време, в което да се почувстваме 
неловко, ние чукваме чашките си за наздраве
Питаме се един друг как сме
Чух разни неща за теб, така че вече знам
Предполагам, че си бил много разстроен
Изражението и думите ти не са същите като преди
Аз просто исках да ти вдъхна сила

В един момент, любовта, ти
Се гравира в сърцето ми
Думата "ние", нещо толкова невероятно
Сега я изричам толкова комфортно
Не се тревожа за теб, не те съжалявам
Аз просто те обичам такъв, какъвто си
Знам всичко, дори и ти да не казваш нищо
Не ме е грижа, че хората ни критикуват

Аз знам всичко, дори и ти да не казваш нищо
Знам какви са истинските ти чувства към мен
Благодаря ти, скъпи







Няма коментари:

Публикуване на коментар