събота, 13 септември 2014 г.

John Park- U Бг Превод



                                       ПРЕВОД

O
В разхвърлената ми стая
Аз търся нещо
Като навик, аз не мога да спра, да

Зрението ми отслабва
Започвам да дишам тежко
Облегнах се на студената стена

Опитах се да го игнорирам
Но не след дълго
Аз набрах телефона ти като навик

Аз викам силно
Независимо че гласът ми няма да стигне до теб
Ти трябва да знаеш

*O, обичам те
Не чуваш ли сърцето ми, сърцето ми
Дори да казваш, че съм луд
O, аз се нуждая от теб
Чуй сърцето ми
Трябва да бъда с теб

С теб, теб, о
С теб, теб, о
С теб, теб, о
С теб, теб, о

Пред къщата ти
Между уличните светлини
Аз чух един странен глас
(Скъпа, ти разбиваш сърцето ми)

Можеш да се опиташ да го скриеш
Но не можеш да го направиш
Въпреки че знаех това, аз почуках на вратата ти
След няколко минути, които ми се сториха като години
Ти трябва да знаеш

*O, обичам те
Не чуваш ли сърцето ми, сърцето ми
Дори да казваш, че съм луд
O, аз се нуждая от теб
Чуй сърцето ми
Трябва да бъда с теб

(С теб, теб, о)
За мен няма друга (С теб, теб, о)
Освен теб (С теб, теб, о)
Аз чувствам същото като преди (С теб, теб, о)
Но защо ти… (С теб, теб, о)

Като история с предопределен край
(Дъждът вали)
Като лъжа, която ме пронизва дълбоко
Всичко между нас се разпада
Всичко между нас се разпада

*O, обичам те
Не чуваш ли сърцето ми, сърцето ми
Дори да казваш, че съм луд
O, аз се нуждая от теб
Чуй сърцето ми
Трябва да бъда с теб

(С теб, теб, о)
Като отминал сън (С теб, теб, о)
Всички образи са толкова познати (С теб, теб, о)
Всичко е едно и също (С теб, теб, о)
Но защо ти… (С теб, теб, о)


С теб, теб, о






Няма коментари:

Публикуване на коментар