сряда, 10 септември 2014 г.

NC.A- Hello Baby Бг Превод



                                                          ПРЕВОД

Уoo, ехо, ехо
Уoo, ехо, ехо

Слушаш ли ме сега?
Аз говоря точно до теб
Да не би напоследък нещо да те тревожи?
Имам чувството, че нещо не е наред

Ти винаги ме целуваше по челото, но не 
си го правил в последните няколко дни
Отговаряш на съобщенията ми на следващия ден, какво да правя?

*Ехо, погледни ме, ехо, усмихни ми се
Спри да се отдалечаваш толкова бързо
Оставам без дъх, очите ми се насълзяват
Приличаш на човек, който се опитва да избяга от нещо

Искам да хвана ръката ти, да се държим 
за ръце и да вървя в крачка с теб
Аз те викам, но ти не ми отговаряш
Ехо, скъпи

Уoo, ехо, ехо
Уoo, ехо, ехо

A warm guy, a bright guy, you’re still that guy
An annoying girl, a tiring girl, did I become that kind of girl?

*Ехо, погледни ме, ехо, усмихни ми се
Спри да се отдалечаваш толкова бързо
Оставам без дъх, очите ми се насълзяват
Приличаш на човек, който се опитва да избяга от нещо

Искам да хвана ръката ти, да се държим 
за ръце и да вървя в крачка с теб
Аз те викам, но ти не ми отговаряш
Защо правиш това?

Ехо, погледни ме, ехо, това съм аз (Ехо, погледни ме)
Това съм аз, за която те беше грижа (Ехо, това съм аз)
Ехо, точно тук, ехо, точно до теб
Защо се правиш, че не ме чуваш?

Трябва ли дрехите ми да подгизнат (Ехо) от 
сълзите ми (Ехо), че да ме погледнеш?
Ехо, погледни ме, ехо, усмихни ми се
Ехо, скъпи







Няма коментари:

Публикуване на коментар