понеделник, 15 септември 2014 г.

Teen Top- Missing Бг Превод



                                             ПРЕВОД

Трябва да бъдеш по-силна, защото ти си моята звезда
Трябва да бъдеш по-силна, защото ти си моята звезда

Аз мисля за теб и се разкаяние, липсваш ми
Не можах да кажа нищо
От това изражение на лицето ти и промененият тон на гласа ти
Изглежда, че раздялата не означава нищо за теб
Ти си лошо момиче, аз съм лошо момче
Може би всичко е било объркано от самото начало
Обсебени от тази връзка и държейки се в капан един-друг
Ние изричахме болезнени думи, които не мислихме
Дори и кавгите ни да се повтаряха, ние вярвахме, 
че всичко това е любов и се утешавахме един друг
Опитах се да поправя лошите си навици, но
Изражението ти все още изглежда толкова мрачно

*Върни се сега, при мен
Въобще не ми е лесно да те забравя
Не е толкова лесно, колкото звучи
Аз полудявам, полудявам, мое момиче
Ти плачеш ли както плача аз?
Слушайки песента, която преди слушахме заедно?
Не е лесно, не е лесно (Защо?)
А какво чувстваш ти?

Всичко започва да се променя, след като те оставих да си отидеш
Образът как си отиваш от мен, ме влудява
Белезите, които си причинихме, стават все по-дълбоки
Нашите слабости излизат наяве малко по малко
Опитвахме се да показваме само силните си страни, 
но точно това беше грешката ни
Днес в небето няма никакви облаците, времето е 10 от 10 точки
Всичко си е на мястото, само ти не си до мен
Настъпи раздялата, сега вече е реалност

*Върни се сега, при мен
Въобще не ми е лесно да те забравя
Не е толкова лесно, колкото звучи
Аз полудявам, полудявам, мое момиче
Ти плачеш ли както плача аз?
Слушайки песента, която преди слушахме заедно?
Не е лесно, не е лесно (Защо?)
А какво чувстваш ти?

Изглежда, че днешният ден отново ще бъде различен
Припомняйки си човека, който бях преди и онова време, когато 
постоянно се карах с теб, осъзнавам, че това бяха хубави времена
Хубави времена

*Върни се сега, при мен
Въобще не ми е лесно да те забравя
Не е толкова лесно, колкото звучи
Аз полудявам, полудявам, мое момиче
Ти плачеш ли както плача аз?
Слушайки песента, която преди слушахме заедно?
Не е лесно, не е лесно (Защо?)
А какво чувстваш ти?






Няма коментари:

Публикуване на коментар