неделя, 14 септември 2014 г.

T-ara- ORGR Бг Превод



                                             ПРЕВОД

Погледни се, виж колко си жалък
Погледни се, виж колко си жалък

Не се срещах с теб, защото те харесвах
Знаеш, знаеш, знаеш ли това?
Ти късаш с мен, защото си малко луд
Аз знам, знам, знам това

Погледни тук, погледни, погледни ме, защо не казваш нищо?
Използвай главата си, направи се на жалък, направи се на добър
Погледни тук, точно тук, да, погледни
Никоя друга освен мен, не може да се среща с теб
Погледни се в огледалото, сега ти казвам сбогом

*Спри да правиш това изражение, писна ми от него
Вече знам всичко, просто си върви
Никога повече няма да бъда с теб, теб
Безполезно е да се разкайваш

Погледни се, виж колко си жалък
Погледни се, виж колко си жалък

Погледни ме внимателно, аз не съм момичето, което познаваше
Знаеш, знаеш, знаеш ли това?
Приятелите ми казваха, че ти не си добър за мен
Аз знам, знам, знам това

Погледни тук, погледни, погледни ме, защо не можеш да ме погледнеш?
Спри да се правиш на неспокоен, защо избягваш погледа ми?
Погледни тук, точно тук, да, погледни
Не можеш да продължиш живота си без мен
Ще те напусна без да се замислям, няма да ти дам друг шанс

*Спри да правиш това изражение, писна ми от него
Вече знам всичко, просто си върви
Никога повече няма да бъда с теб, теб
Безполезно е да се разкайваш

Не ме гледай сякаш съм лесна
В противен случай ще бъдеш наранен

Погледни се, виж колко си жалък
Погледни се, виж колко си жалък





Няма коментари:

Публикуване на коментар