неделя, 14 септември 2014 г.

T-ara- Last Calendar Бг Превод



                                                    ПРЕВОД

Исках да те попитам, как беше за теб?
Аз все още живея в деня, в който ти ме напусна

В спомените ми, гласът ти, дъхът ти, все още има следи от тях
Аз все още не мога да те забравя, изгубена съм, моя любов

*Аз ще мисля за теб през всеки сезон
А ти няма да знаеш за страдащото ми сърце
Сълзите ми започват да се стичат като дъждовни капки
Винаги когато ми липсваш през нощта

Дори когато времето отмине и датите на календара изчезнат
Дори когато се опитам да те забравя

Аз не мога да забравя любовта ни, спомените 
ни, многобройните ни истории
Може би съм в капан на тези чувства на привързаност, моя любов

*Аз ще мисля за теб през всеки сезон
А ти няма да знаеш за страдащото ми сърце
Сълзите ми започват да се стичат като дъждовни капки
Винаги когато ми липсваш през нощта

Моля те, върни се обратно при мен
При любовта ни, историите ни





Няма коментари:

Публикуване на коментар