сряда, 15 октомври 2014 г.

Boyfriend- Bewitch Бг Превод



                                              ПРЕВОД

Няма да се опитвам да се харесвам на другите
Ушите, които слушат тази песен сега, са моето убежище
Искам да кажа на всички хейтъри
Няма да сваля гарда си
Аз се бия не с юмруците си, а с думите си

Затова съм готов да ви ударя
За да ви чуя да стенете и да виете от болка
Аз винаги ще правя нещата по свой собствен начин
Времето настъпи, каквото и да се случи
Аз ще ви покажа всичко, на което съм способен
Трябва да внимавате
Сега, ние се завърнахме

Хайде, вдигнете ръцете си във въздуха
Вдигнете лактите си над главите си
Увеличете звука 
Загърбете всичко останало
Елате и се забавлявайте
Ще разчистя пътя пред себе си
Отново ще вървя напред, повече няма да се държа като страхливец

Хайде, вдигнете ръцете си във въздуха
Вдигнете лактите си над главите си
Увеличете звука 
Загърбете всичко останало
Елате и се забавлявайте
Ще разчистя пътя пред себе си
Boyfriend, да вървим






Няма коментари:

Публикуване на коментар