сряда, 15 октомври 2014 г.

Boyfriend- White Out Бг Превод



                                                           ПРЕВОД

Дай ми ръката си, позволи ми да я хвана
Това е позволено, нали? Моля те
Само погледни дрехите си, има петна по тях
Това ще бъде последният път, в който ще мога да ти кажа подобно нещо

Защо всеки път закъснявам прекалено много
Когато ти постоянно ми даваше знаци?

Като счупен екран, зрението ми става все по-неясно
Да не би да изтърпя всичко това съвсем 
сама? Тези бели горещи болезнени сълзи?

В началото усещахме пеперуди в стомаха 
си, а след това всичко ни стана познато
Накрая, не ни остана друг избор освен да се разделим
Знам, че вече изтърпя толкова много неща заради мен
Сърцето ме боли толкова много, полудявам, но не мога да те задържа
Усещам горчивите ти устни, мирисът на цигари, дълбокия копнеж 
Това е последната ни целувка, моля те, грижи се 
за себе си, ти се отдалечаваш все повече и повече

Ти си красива, така че ще бъдеш добре, съжалявам, 
че не успях да бъда правилния мъж за теб
Единственото нещо, което ти дадох, беше самота, затова 
знам, че не мога да се надявам на нищо повече 
Защо винаги разбирам всичко толкова бавно? 
Осъзнавам нещо, едва когато го преживея
Като счупен екран, зрението ми става все по-неясно
Да не би да изтърпя всичко това съвсем 
сама? Тези бели горещи болезнени сълзи?
Не казвай, че съжаляваш, не искам да ти 
липсвам, ти си прекалено наранена

Ще се опитам да изтърпя всичко съвсем сам, също като теб
Ще прекарвам нощите си в сълзи, също като теб
Ще се опитам да изтърпя всичко съвсем сам, също като теб
Ще прекарвам нощите си в сълзи, също като теб

Ще се опитам да изтърпя всичко съвсем сам, също като ти правеше до сега
Когато бавно започнах да виждам пред себе си, ти вече 
се беше превърнала в едно точка и изчезна в далечината

Моля те, бъди щастлива сега, позволи ми да направя това да теб, моля те
Не плачи сега, усмихни се за мен, не плачи повече, 
дай ми цялата си болка и се усмихни
Не плачи сега, усмихни се за мен, не плачи повече, 
дай ми цялата си болка и се усмихни
Не плачи сега, усмихни се за мен, не плачи повече









Няма коментари:

Публикуване на коментар