сряда, 15 октомври 2014 г.

Boyfriend- On & On Бг Превод



                                                        ПРЕВОД

Хей, в дни, когато вятърът е приятен, в дни, когато небето е ясно
Спомените за теб ме връхлитат
Хей, в дни, когато носът започне да ме гъделичка
Ти се стичаш в сълзите ми

Аз внимателно сгънах миналото
Изглеждаше сякаш спомените за теб ще избелеят и ще изчезнат

Но отново, наведнъж, наведнъж, наведнъж, 
наведнъж, аз си спомням всичко за теб
Отново и отново и отново и отново и отново

Хей, в слънчевите дни, спомените за теб падат върху мен като светлина

Добре, защо постоянно мисля за лицето ти, което ме напусна?
Защо толкова много ми се иска да кажа, че ми липсваш?
Хей, всъщност, мисля, че имам единствено теб
Не знам защо стоя тук така безучастно, припомняйки си лицето ти?

Отново и отново и отново
Знаеш ли?
Отново и отново и отново
Все още ми липсваш от дълго, дълго време

Аз свих болката на топка и я захвърлих надалече
И следите ти избледняха, сякаш още малко ще изчезнат

Но отново се завърнаха наведнъж, наведнъж, наведнъж, 
наведнъж, предполагам, че имам единствено теб
Отново и отново и отново и отново и отново

Хей, по пътя, по който вървях държейки ръката ти
Нещата, които си казахме
Времето, когато дори не можех да говоря както трябва и не спирах да заеквам
Аз отново мисля за тях, защо? Мисля, че съм полудял
Не успях да изтрия образа ти, който е заключен в спомените ми

Дните, в които не можех да те пусна дори за секунда
Също като в онези времена, като глупак, аз все още те обичам
Наведнъж, наведнъж, наведнъж, наведнъж, 
спомените за теб чукат на вратата на сърцето ми
Отново и отново и отново и отново и отново

Хей, в дните, когато спомените с теб изникнат в съзнанието ми
Ти отново идваш при мен






Няма коментари:

Публикуване на коментар