събота, 15 ноември 2014 г.

Maboos Feat. Galactika- Fool Бг Превод



                                                   ПРЕВОД

*Irene
Ти си моята Irene, моята любима
Слушаш ли тази песен сега, скъпа?
Моя Irene, ти си единствена за мен

Ти ме умоляваше толкова много
Да напиша песен за теб
При всяка възможност, ти пееше
Но всеки път, аз ти даваш извинение след извинение

Бях зает да избягвам ситуацията
Това, което искаше, дори не е толкова трудно, аз бях много лош
Просто не се чувствах комфортно, разбираш ли

Все още не мога да правя подобни чувствени неща
Чувствам се неловко дори докато записвам тази песен
Но мислейки колко щастлива би била ти
Аз се усмихвам, без дори да го осъзнавам

**Ти вероятно ще се разплачеш
Защото знам, че ти имаш повече сълзи от всекиго другиго
Защото и преди съм те карал да плачеш
Ще бъда по-добър към теб, довери ми се

***Има толкова много неща, които не направих за теб
Знам, че ти много страда 
Аз бях глупак (Аз бях глупак)
Аз бях глупак (Аз бях глупак)
Скъпа, не знам защо

Нараних те толкова много
И разбих сърцето ти

Ние винаги се държахме сякаш това беше нашата история, но не беше
Нелепите истории в статиите ни оставяха без думи
Но всеки, който чуе това, би разбрал
Че момичето зад тази песен си ти

По телевизията или радиото, във всички интервюта
Аз бях лъжец
Винаги когато ме питаха дали имам приятелка, аз казвах не
Какво точно исках да скрия?
Толкова ме е срам от това

Ние се карахме толкова много
Не можах да загърбя проклетата си гордост
Изрекох толкова много болезнени думи
С тази песен, нека се върнем назад във времето
Когато ни беше грижа едни за друг, да превъртим времето назад

**Ти вероятно ще се разплачеш
Защото знам, че ти имаш повече сълзи от всекиго другиго
Защото и преди съм те карал да плачеш
Ще бъда по-добър към теб, довери ми се

***Има толкова много неща, които не направих за теб
Знам, че ти много страда 
Аз бях глупак (Аз бях глупак)
Аз бях глупак (Аз бях глупак)
Скъпа, не знам защо

Нараних те толкова много
И разбих сърцето ти

Никога не ме е бивало в това да изразявам чувствата си
Действията ми никога не оправдаваха очакванията ти
Всеки ден ти ми правеше забележки за едни и същи неща
Но аз не се промених, заради инатливия си характер

Не е това, че не си забавна или че те обичам по-малко
Това не е така, затова не разбирай погрешно
В моите очи, ти все още си най-красивата на света
Все още ставам нервен, когато те видя

*Irene
Ти си моята Irene, моята любима
Слушаш ли тази песен сега, скъпа?
Моя Irene, ти си единствена за мен





Няма коментари:

Публикуване на коментар