неделя, 1 май 2016 г.

TWICE- Headphone 써 Бг Превод





И какво както се разделяме, аз използвам слушалките си 
Кого го е грижа, че съм сама? Аз използвам слушалките си

Ти казваше, че искаш да си с мен, където и да отида
Казваше, че се чувстваш добре, единствено когато чуваш гласа ми

Отначало не съм си и помисляла за раздяла
Защото ми беше хубаво с теб, наистина те харесвах
Но чувствата ни един към друг охладняха, малко боли
Защото беше тъжно, аз сдържах сълзите си

И какво както се разделяме, аз използвам слушалките си 
Кого го е грижа, че съм сама? Аз използвам слушалките си
И какво както се разделяме, аз използвам слушалките си 
Кого го е грижа, че това не е любов? Аз използвам слушалките си

Стига да съм си сложила слушалките
Дори аз съм изненадана колко спокойна ставам
Ка ка ка ка ка как какво?
Всички казваха, че няма да мога да ям или да спя
Не не не не не не не

Майка ми дори не забеляза
Сякаш нищо не се е случило
Защото не ми пука

Така е по-добре за мен
Игнорирах чувството, че краят за нас наближава, 
защото това не ми харесваше
Игнорирах го, но сега вече знам

Ти първи разтърси сърцето ми и ти първи си отиде
Това беше много лошо
Надявам се, че и ти тъжиш като мен

Нищо не може да ме сломи
Нищо не може да ме сломи
Ти вече не можеш да ме нараниш
За мен, ти вече си просто един непознат




Няма коментари:

Публикуване на коментар