понеделник, 13 юни 2016 г.

SEVENTEEN- Ah Yeah Бг Превод



Когато аз се появя, лигите на всички потичат 
по мен, всички припадат по мен
И аз ще плувам в това
Уау, всички хлапета, които не могат да изплуват на повърхността
Няма начин да знаят, те не разбират защо няма да постигнат успех 
Нямам никакво намерение да бъда като вас, 
така че не се опитвайте да ме промените 
Ще ударя слуха ви толкова силно, че няма да можете да се съвземете 
Точно така, вие винаги ще бъдете зад нас 
Не е нужно да го виждате с очите си, достатъчно е само да ни чуете веднъж

Това е стартът, вържете здраво връзките си
Разстоянието между нас и №1 не е голямо
Ние ще захвърлим товара, който ни забавя
Готови, на старта, тичайте
От последното място, ние стигнахме до 2-ро място
Искам да бъда №1 в това състезание
Не искам да бъда популярен без да имам никакъв план
Искам да изпълня ушите на всички с нашите истории

*Чакай, това ми се струва малко тежко
След като откраднем всички погледи, ние ще скачаме наоколо с лекота
Решен съм, няма да се предам
Какво, какво, какво, какво, какво, какво ще кажете за това?

А, да, но какво казахте? Че аз не знам нищо
А, да, не разбирам нищо, повтори ми го още веднъж, да, ти

**Нямаш никакъв усет, никакъв усет
Нямаш никакъв усет, никакъв усет
Нямаш никакъв усет, никакъв усет
Решен съм, супер решен съм
Нямаш никакъв усет, никакъв усет
Нямаш никакъв усет, никакъв усет
Нямаш никакъв усет, никакъв усет
Решен съм, супер решен съм

Vernon, да, ще ви покажа на какво съм способен
Думите ми валят като в дъждовен сезон и замъгляват зрението ви, уау
Те дори не зная за какво говорят, само лаят като кучета (Бау уау)
Надявам се, че този куплет ще ви излекува, защото аз съм ветеринар, знаете това

*Чакай, това ми се струва малко тежко
След като откраднем всички погледи, ние ще скачаме наоколо с лекота
Решен съм, няма да се предам
Какво, какво, какво, какво, какво, какво ще кажеш за това?

А, да, но какво казахте? Че аз не знам нищо
А, да, не разбирам нищо, повтори ми го още веднъж, да, ти

**Нямаш никакъв усет, никакъв усет
Нямаш никакъв усет, никакъв усет
Нямаш никакъв усет, никакъв усет
Решен съм, супер решен съм
Нямаш никакъв усет, никакъв усет
Нямаш никакъв усет, никакъв усет
Нямаш никакъв усет, никакъв усет
Решен съм, супер решен съм

Ти не можеш да вървиш по този път (А, да)
Не си способен на това (А, да)
Разбираш ли какво казвам? (А, да)
Ако не разбираш, тогава, моля те, разкарай се
Ти не можеш да вървиш по този път (А, да)
Не си способен на това (А, да)
Разбираш ли какво казвам? (А, да)
Още веднъж
Какво, какво, какво, какво, какво, какво ще кажеш за това?

А, да, но какво казахте? Че аз не знам нищо
А, да, не разбирам нищо, повтори ми го още веднъж, да, ти

Решен съм, супер решен съм




Няма коментари:

Публикуване на коментар