понеделник, 13 юни 2016 г.

SEVENTEEN- Drift Away Бг Превод



Времето тече
Припомням си дните, които ми се струваха толкова дълги
Не знам защо, но сега ми изглеждат толкова кратки
Всички неща, които отминаха просто така
Днес ми липсват дори повече
Красивите спомени, които не мога да си върна

Времето тече като кръв, която се стича от китките ми
Спомените отминават и се превръщат с огромен океан
Миналото и настоящето за мен са едни и същи
Но съжалявам за толкова много неща, които не можах да задържа
Предполагам ме чака дълъг път, докато се превърна в зрял човек
Или може би не искам да бъда такъв
Може би просто се оплаквам
Не мога да задържа тези непознати дни, затова те отминават един след друг
И аз се предавам на течението на времето

*Ти си толкова далече от мен
Отнесена от нещата, които отминават просто така
Когато ти е трудно, обърни се към мен
Ти се отдалечи с бавни и тежки стъпки
И сега се превърна в просто спомен
Щастието и тъгата
Искам всичко да се върне
Това грешно ли е?

**Ние се отдалечаваме, отдалечаваме
Ние се отдалечаваме във времето
Ние се отдалечаваме, отдалечаваме
Ние се отдалечаваме във времето
Ние се отдалечаваме, отдалечаваме

Чудя се ако погледна назад, дали ще те видя?
Затова постоянно се сблъсквам с нещата пред мен
И само се наранявам и ме боли
Но не мога да направя нищо

От многобройните думи
Думите "Липсваш ми" правят спомените толкова ясни
Но те отново отминават и идват следващите
А аз отново се връщам към настоящето
В някои спомени има болка и разкаяние
В други има болка и извинения
Но те бавно отминават и единственото нещо, което остава
Е едно хубаво чувство

*Ти си толкова далече от мен
Отнесена от нещата, които отминават просто така
Когато ти е трудно, обърни се към мен
Ти се отдалечи с бавни и тежки стъпки
И сега се превърна в просто спомен
Щастието и тъгата
Искам всичко да се върне
Това грешно ли е?

**Ние се отдалечаваме, отдалечаваме
Ние се отдалечаваме във времето
Ние се отдалечаваме, отдалечаваме
Ние се отдалечаваме във времето
Ние се отдалечаваме, отдалечаваме

Днес, аз отново съм зает
С опити да задържа миналото
Надявайки се, че ти ще се върнеш при мен
Тази мечта не ме напуска
Днес, всички са заети
С опити да задържат миналото
Надявайки се, че ти ще се върнеш при мен
Тази мечта не ме напуска 




Няма коментари:

Публикуване на коментар