понеделник, 13 юни 2016 г.

SEVENTEEN- Say Yes Бг Превод




Защото ми липсваш
Защото ми липсваш толкова много
Дори да знам, че не мога
Аз се опитвам да върна времето назад
Облегнат на стената в стаята си
Аз те зова, кажи да
Защото чувам единствено твоят избледнял глас 

*Защото ти си толкова красива
Защото си толкова нежна
Спомените, от които не мога да се откажа
Са толкова деликатни 

**Кажи го, кажи го
Тази песен, която ти и аз пяхме заедно
Когато съм сам през нощта, аз я пея
Обичам те, обичам те
Аз не спирам да те чакам
Кажи го, просто остани
Моя любов, кажи да

Можеш ли да го кажеш?
Можеш ли да го кажеш?
Ти си моята светлина

Можеш ли да го кажеш?
Не мога да се откажа от теб
Викам те безброй пъти, но чувам единствено тази мелодия без отговор

*Защото ти си толкова красива
Защото си толкова нежна
Спомените, от които не мога да се откажа
Са толкова деликатни 

**Кажи го, кажи го
Тази песен, която ти и аз пяхме заедно
Когато съм сам през нощта, аз я пея
Обичам те, обичам те
Аз не спирам да те чакам
Кажи го, просто остани
Моя любов, кажи да

**Кажи го, кажи го
Тази песен, която ти и аз пяхме заедно
Когато съм сам през нощта, аз я пея
Обичам те, обичам те
Аз не спирам да те чакам
Кажи го, просто остани
Моя любов, кажи да





Няма коментари:

Публикуване на коментар