понеделник, 13 юни 2016 г.

Yoon Jong Shin Feat. SEVENTEEN (Vocal Unit)- Chocolate Бг Превод



Ти си единствена за мен
Единствената, която смея да нарека моя любов
Момиче, единствено ти

Не знаех колко сърцераздирателно ще бъде
Отначало не знаех колко ще се пристрастя към теб
След като се влюбих в теб
Аз не можех да се контролирам
Не знам колко нощи отминаха така

Ти си различна, много различна
Различна от другите момичета 
Има нещо специално в теб

Харесва ми това, че си необикновена
Искаш ли между нас да има нещо?
Искаш ли да го почувстваш?
Искаш ли да избереш мен?
Ще ме контролираш ли?
Ето, вземи джойстика 

*О, шоколад
О, Боже, за мен ли е?
Наистина ли е за мен? Този сладък ден?
Все още не го заслужавам
Защото имам да те даря с още толкова много сладост

Изслушай признанието ми
Предназначено единствено за теб, моето признание
Което крих дълго време
Не ми беше лесно да ти го кажа
Но е искрено, моето признание
Нервен съм тази нощ

Не ме е грижа кого ще избереш
Ще бъда доволен от факта
Че ти споделих искрените си чувства
Не е нужно да знаеш колко нервен бях

Това скоро ще приключи
Така че каквото и решение да вземеш
Аз ще го приема
Погледни ме за последен път

*О, шоколад
О, Боже, за мен ли е?
Наистина ли е за мен? Този сладък ден?
Все още не го заслужавам
Защото имам да те даря с още толкова много сладост

Моите искрени чувства към теб, моята любов към теб






Няма коментари:

Публикуване на коментар