четвъртък, 9 ноември 2017 г.

NU’EST W- Where You At Бг Превод



(Къде си?)

Докато теб те нямаше, сърцето ми копнееше за теб
Сега то е наранено, оцветено в черно и синьо
Но разбитото ми сърце не ме боли
Затова дори не ми хрумва да се погрижа за него 

Дори и да е трудно, иска ми се да те видя в сънищата си днес 
Дори и да стоим на противоположните краища на света
Иска ми се да можехме да се хванем за ръце
Дори и да няма утрешен ден, аз съм добре 

*Лутам се насам-натам, опитвайки се да те намеря
Тичам наоколо, търсейки те, но накрая 
осъзнавам, че все още съм в стаята си
Искам те, искам те все по-силно с всеки изминал ден
Аз те търся 

**Къде си?
Къде си?
Къде си?
Къде си?
Къде си?
Къде си?

Чувствам се добре, чувствам се добре
Всеки ден, аз се самозаблуждавам
Щом не мога да те забравя, тогава искам да те помня
Ти си част от мен 

В капан съм на един безкраен и тесен тунел
Не виждам нищо, сърцето ми посинява все повече и повече
Дори и да не мога да те достигна, протягайки ръцете си
Образът ти става все по-ясен
Дори и да си просто една илюзия, аз ще продължа да тичам след теб 

*Лутам се насам-натам, опитвайки се да те намеря
Тичам наоколо, търсейки те, но накрая 
осъзнавам, че все още съм в стаята си
Искам те, искам те все по-силно с всеки изминал ден
Аз те търся 

**Къде си?
Къде си?
Къде си?
Къде си?
Къде си?
Къде си?

Навиците наистина са страшни
В момента, в който отворя очи, аз те търся
Не искам да забравям гласа ти
Затова постоянно си припомням начинът, 
по който изрече името ми за последен път

Къде си?
Къде си?






Няма коментари:

Публикуване на коментар