понеделник, 12 февруари 2018 г.

Jonghyun- Before Our Spring Бг Превод



Преди пролетта да настъпи
Преди времето да се затопли
Да се срещнем ли? 

Преди денят да настъпи
Докато всички останали спят
Нека да се срещнем 

Всъщност, дори само това да те гледам
Да бдя над теб, ме прави щастлив
Дори само това да те виждам щастлива
Да се грижа за теб, ме кара да се чувствам в покой 

*Знам, че това звучи глупаво
Но се страхувам да се доближа до теб
Дори и да не ме разбираш
Всичко е наред, всичко е наред
Защото има още много време
Преди пролетта да настъпи 

Всъщност, не искам пролетта да настъпва
Не искам времето да се затопля
Да те гледам как се усмихваш отдалече
Това причинява болка на сърцето ми

*Знам, че това звучи глупаво
Но се страхувам да се доближа до теб
Дори и да не ме разбираш
Всичко е наред, всичко е наред
Защото има още много време
Преди пролетта да настъпи 

Казват, че пролетта ще настъпи по-бързо от миналата година
Но студът и ледената зима все още са тук
Не се тревожи за това какво трябва да направиш
Аз съм добре, пролетта ще настъпи и за мен 

Не искам да се приближавам към теб
Страхувам се, че ще те заразя
Когато забравя сълзите и тъгата си
Когато пролетта настъпи и за мен
Тогава 







Няма коментари:

Публикуване на коментар