понеделник, 18 декември 2017 г.

K.A.R.D- You In Me Бг Превод



Ти си мой, ти си всичко за мен
Ти си мой, ти си всичко за мен
Защо не знаеш, че
Нищо е може да те замени 

В ъгъла на стаята погълната от мрака
Фрагменти и следи от теб са останали навсякъде
Колкото и да се опитвам, не мога да те забравя
Докосва ме светлината на сутрешното слънце, 
но моята реалност не се променя
Не мога да преодолея загубата ти, като в капан съм
Липсата ти ме прави безпомощен и безчувствен
Не мога да утоля жаждата си, гърлото ми пресъхва
Сърцето ми бие толкова бързо, че ми е трудно да дишам
Опитвам се да се боря, но силите ме напускат

*Защо се опитваш да ме отблъснеш? Кажи ми
Знам, че всъщност не го искаш
Защо постоянно ме отблъскваш? Чувствам всичко
Защо не казваш нищо? 

Аз те зова така
Но ти не ми отговаряш, дори да ти се извинявам
Ти си единствения, когото обичам, обичам
Не мога да се откажа от теб, теб
Ти завинаги ще бъдеш в сърцето ми 

Моя любов, ти си всичко за мен
Моя любов, ти си всичко за мен
Защо не разбираш любовта ми?
Ти ще бъдеш мой завинаги

Толкова е болезнено, само наливаме масло в огъня на недоверието ни
И то ни изгаря и убива
Вече е прекалено късно да съживим мъртвата си любов
Стигнахме прекалено далече
Тази история е кошмар
Обичах те толкова много, ти ми даваше сили да продължа да дишам
Но сега споменът за теб ме задушава
В тази стая погълната от мрака, по дяволите 

*Защо се опитваш да ме отблъснеш? Кажи ми
Знам, че всъщност не го искаш
Защо постоянно ме отблъскваш? Чувствам всичко
Защо не казваш нищо? 

Аз те зова така
Но ти не ми отговаряш, дори да ти се извинявам
Ти си единствения, когото обичам, обичам
Не мога да се откажа от теб, теб

Имам нужда да бъдеш част от живота ми, живота ми, живота ми
Аз те зова, зова, зова 
Върни се обратно в живота ми, живота ми, живота ми
Не мога да се откажа от теб, теб, теб
Ти завинаги ще бъдеш в сърцето ми







Няма коментари:

Публикуване на коментар