сряда, 1 август 2012 г.

FT Island- Because I Don't Know How To Love Бг Превод



                            ПРЕВОД

Ти, която обичам,
ме напускаш..
Въпреки, че все още да не 
съм казал и дума в моя защита.

Ти, която обичам,
казваш, че искаш да си щастлива...
Не можах да ти си извиня.

Винаги, виждах тъжното ти изражение.
Пренебрегвах те, казвах ти, че съм зает.
Защото бях ужасен глупак.

*Не знаех.
Защото не знаех как да обичам.
Защото не знаех как да те ценя.
Не знаех, че нежното сърце
ще се разпадне и ще изчезне, не знаех.
И без да се замисля, ти обърнах гръб.

**Не знаех.
Защото не знаех как да обичам.
Дойдох, за да те оставя на мира.
Неудобно ми е дори да кажа "Съжалявам"
За това отново те подминах, 
правейки се, че не знам.

Дори и да срещнеш някой друг, 
той вероятно ще е по-добър от мен...
За това те отпращам.

Дори и да срещна някоя друга,
това никога няма да си ти...
За това не мога да те забравя.

Единственото нещо, което остана е разкайващо се сърце.
Единственото нещо, което мога да кажа е "Сбогом".
Въпреки, че сърцето ми знае.

*Не знаех.
Защото не знаех как да обичам.
Защото не знаех как да те ценя.
Не знаех, че нежното сърце
ще се разпадне и ще изчезне, не знаех.
И без да се замисля, ти обърнах гръб.

**Не знаех.
Защото не знаех как да обичам.
Дойдох, за да те оставя на мира.
Неудобно ми е дори да кажа "Съжалявам"
За това отново те подминах, правейки се, че не знам.

Въпреки, че сега знам.
Въпреки, че сега знам как да обичам.
Човекът, който искам да обичам не е тук.
Любов, донесла само сълзи.
Надявам се, че всички ще забравят и ще бъдат щастливи.
Всеки ден, плачейки, единственото 
нещо, което правя е да се моля.

Моля се в следващия ми живот 
да не изпитам незряла любов.
Когато наистина разбера любовта,
Ако тогава те срещна, ще т
те отпращам...




Няма коментари:

Публикуване на коментар