сряда, 12 септември 2012 г.

Song Ji Eun Feat. Bang Yong Guk- Going Crazy Бг Превод




Това не е любов, не е любов
Това е мания
Където и да съм, каквото и да правя
Аз се страхувам от теб, който ме наблюдава

Аз следвам сянката ти и ти се обаждам по телефона
Развеселявам се, когато чуя разтрепереното ти дишане
Сърцето ми забива по-бързо, когато забързаш стъпките си
Ще полудея в тази дълга мрачна нощ
Под светлината на уличните лампи пред мрачната ти къща
Аз те наблюдавам през дупките на прозорците в стаята ти
Намери ме, докато нощта свърши
Нека да изиграем една отнемаща дъха криеница
Ти никога, никога няма да избягаш от мен

*Луд ли си? Защо правиш това?
Моля те, остави ме намира
Виждам те и започвам да се задушавам
Изчезни от погледа ми

Ти никога няма да избягаш от мен
Ти ще се влюбиш в мен
Опитай се да избягаш, където поискаш (Не искам да те виждам)
Виждам те, познавам те много добре
Ти никога няма да избягаш от мен
Ти ще се влюбиш в мен
Погледни ме сега, не искам да плача
Никога повече, никога повече

Разкарай се, изчезни
Вече не мога да дишам
Където и да отида, където и да съм
Ти ме следваш, толкова е плашещо

Обаждах ти се стотици, хиляди пъти, но защо ти не отговаряш?
Забрави ли? Минаха 1000 дни, от както се срещнахме за първи път
Подготвих подарък, който много ще ти хареса
Чакам те на улицата, по която често минаваш
Познавам любовта си, не я наричай мания, ти не знаеш какво е любов
Казваш, че съм луд, но ти не знаеш какво чувствам
Ти никога, никога няма да  избягаш от мен


*Луд ли си? Защо правиш това?
Моля те, остави ме намира
Виждам те и започвам да се задушавам
Изчезни от погледа ми

Знам, че ти също ме искаш, 
ти също ме обичаш, не бягай от мен

Спри да говориш глупости, осъзнай се и спри
Пусни ме, това не е правилно

Това не е любов, не е любов
Това само ме наранява, не го прави (Не го прави)
Преди те обичах, но не и сега
Изтрий ме от паметта си
Не искам да плача
Никога повече, никога повече






Няма коментари:

Публикуване на коментар