четвъртък, 12 септември 2013 г.

JC Jieun & Minos– Little Boy Бг Превод



                                           ПРЕВОД

Не ме ли харесваш?
Защо се държиш толкова безразлично единствено с мен?
Аз винаги първа ти звъня, гордостта ми е накърнена
Когато ми липсваш, ти си там и си мой
Искам те, ти, който се отразяваш в очите ми

Нашата любовна история
Отнемаща дъха химия

Искам да продължавам да танцувам, 
за да не спре ритъма на любовта ни

Скъпи, погледни ме в очите
Тръгни по този път с мен
Аз ще сваля токчетата си и ще стана по-ниска
Целуни ме
Завинаги, като първия път, сякаш ще бъде завинаги

Ако ти го искаш по-силно
За да разбереш любовта ми
Хвани ръката ми
Завинаги ще бъда с теб

Маникюр, обувки и кола
Прическата ти, която вчера се промени
Знам, че правиш всичко толкова спонтанно, чаровно момиче
Всяка сутрин, аз се опитвам да бъда нов мъж
Аз съм заслепен от любов
Не разбирай погрешно, това не са само празни приказки
Ти си най-прекрасното нещо за мен

Ти винаги си уверен и мъжествен, мое момче
Ти винаги се опитваш да изглеждаш добре в очите на всички
Караш ме да ревнувам, погледни в притеснените ми очи

Гледай единствено към мен
Бъди добър единствено с мен

Нека спрем да се правим на недостъпни
Нежно сложи ръката си на талията ми

Скъпи, погледни ме в очите
Тръгни по този път с мен
Върви в крачка с мен, все едно танцуваме
Докато здраво държим ръцете си
Завинаги ще бъда с теб

Като копчето на блузата ти
Искам да бъда проблем, който не е лесен за решаване
Ще те разболея като силна настинка
Не ме гледай все едно съм малък, наричай ме oppa
Тя не е ли очарователна?
Не чуваш ли песента, която те зове?
Всичко това е защото те харесвам 
прекалено много, штт, това е тайна

Защо не знаеш каква е причината
Да държа клечката от сладоледа ти, след като си го изяла?
Защо не знаеш, че си облякох костюм и вратовръзка
След като каза, че Justin Timberlake е секси?
Петък вечер, ти казваш, че отиваш на клуб с приятелите си
Защо не знаеш, че гледам към 
телефона си докато слънцето изгрее?
Наистина ли не знаеш?

Ние ще бъдем заедно в безкрайното ни бъдеще
Това е факт и всичко е наред
Ти вече знаеш, че ние сме в началото на вечността

Скъпи, погледни ме в очите
Тръгни по този път с мен
Върви в крачка с мен, все едно танцуваме
Докато здраво държим ръцете си
Завинаги ще бъда с теб
Като първия път, сякаш ще бъде завинаги

Ако ти го искаш по-силно
За да разбереш любовта ми
Хвани ръката ми
Завинаги ще бъда с теб




Няма коментари:

Публикуване на коментар