сряда, 27 август 2014 г.

BTS/Bangtan Boys- Could You Turn Off Your Cell Phone? Бг Превод



                                                             ПРЕВОД

*Ще изключиш ли телефона си?
Всички казват, че е "Smart"
Но ние ставаме по-глупави
Ще изключиш ли телефона си?
Погледни ме и ми обърни внимание
Не се нуждая от "Харесване"

Използваш телефона си дори за да ми кажеш, че отиваш до тоалетната
Усмихваш ми се леко, мислейки се за много умен
Въобще не е смешно, виждам те за първи път от месеци
Защо се правиш на популярен? Да не би да си 
спечелил от лотарията или нещо подобно?



Какво имаш в предвид, осъзнай се, купих си нов телефон, приятел
Това е Информационния век, както знаеш 
половината от популацията на Корея
Е част от 21-ви Smart век
Да си говорим лице в лице, вече е стара история

Не сме се виждали от доста време, а ти отново се караш с мен?
Телефона? Нека просто първо да ядем
Дори имаш ли си приятелка? Какво прахосване на новия ти телефон
Не искам да бъда като Young Soo, който влезе в 
казармата, моля те, направи магията си
Къде искаш да отидем? Аз искам да отида там
Казват, че това е най-популярното място
Какво ще правим, след като ядем? Да не ходим в компютърния клуб
Но хей, когато човек разговаря с теб…

*Ще изключиш ли телефона си?
Всички казват, че е "Smart"
Но ние ставаме по-глупави
Ще изключиш ли телефона си?
Погледни ме и ми обърни внимание
Не се нуждая от "Харесване"

**Натискаш, за да отключиш, натискаш, за да отключиш телефона си
Мразя това, мразя този звук
Натискаш, за да отключиш, натискаш, за да отключиш телефона си

Натискаш телефона си (Клик, клик), натискаш телефона си (Клик)

Ядеш ли с очите си, както правят момичетата?
Спри да си правиш снимки, губя апетита си
Отново си зает с Facebook или Twitter
Животът е 3D, общувай с мен лице в лице

Ти постваш в Twitter и натискаш телефона си
Храната пада от устата ти, докато правиш нещо на него
Трябва ли да те ударя, за да се осъзнаеш?
Когато батерията свърши, мислиш ли, че ще се презаредим?

Ще изключиш ли телефона си?
Или ще го сложиш ли в джоба си?
Всички казват, че е "Smart"
И времената са станали по-добри, но ние бързаме двойно повече
Понякога, липсват ми времената, когато хората говориха лице в лице
Комуникацията се увеличи, но между нас има пълна тишина

*Ще изключиш ли телефона си?
Всички казват, че е "Smart"
Но ние ставаме по-глупави
Ще изключиш ли телефона си?
Погледни ме и ми обърни внимание
Не се нуждая от "Харесване"

Не се нуждая от съобщение или от снимка
Не дойдох, за да видя телефона или храната ти, дойдох, за да видя теб
Това не е правилно, ние сме по-близки от това
Ние бяхме щастливи, дори когато просто се смеехме заедно

*Ще изключиш ли телефона си?
Всички казват, че е "Smart"
Но ние ставаме по-глупави
Ще изключиш ли телефона си?
Погледни ме и ми обърни внимание
Не се нуждая от "Харесване"

**Натискаш, за да отключиш, натискаш, за да отключиш телефона си
Мразя това, мразя този звук
Натискаш, за да отключиш, натискаш, за да отключиш телефона си
Натискаш телефона си (Клик, клик), натискаш телефона си (Клик)






Няма коментари:

Публикуване на коментар