сряда, 27 август 2014 г.

BTS/Bangtan Boys Feat. Supreme Boi- Cypher Pt 3: Killer



                                                               ПРЕВОД

Каквото и да правиш, аз бих убил, за да те имам
Каквото и да правя, аз съм истински
Гледай внимателно, това е, което искаше, най-доброто
Когато момчетата пушат, а момичетата изневеряват
От моя ритъм излиза пушек
Коя откачалка каза, че не струвам, кой нещастник каза че не струвам
Аз съм по-добър от тези мързеливци
Аз се старая стотици пъти повече от нещастниците, 
които правят хип-хоп с клавиатурите
Рапът е лесен жанр за тях, самочувствието им няма граници 
Всички вие "някои" и "никои", имайте малко обноски
Нещастници, които не могат да завършат дори един куплет правилно
Те се опитват да обсъждат рапа и музиката
Затова всички тук рапират по един и същи начин
Изрит само по две три думи, като пациенти в болница, като говорно увредени
Те всички са фалшиви, направете крачка назад и се погледнете в огледалото
Ако искате да покажете на какво сте способни, бъдете 
оригинални, нещастници, във вас няма нищо истинско
Моето име е Monster
Добре дошли в чудовищното плаза
Това е Cypher, аз се нося по ритъма като рокер
O, по дяволите, дори времето да се върне назад
Нещата няма да се променят
Вие сте хлапета, чиито способности не струват
Вие протестирате зад гърба ми
От какво се страхувате, аз съм уверен, когато се нося по ритъма
Като просяци, вие нямате никакви способности 
в джобовете си, толкова сте бедни
Не се нуждая от GIVENCHY, защото аз съм звезда
Не се нуждая от  HUGO, аз вече съм на върха
Аз не съм Буда, но съм касапин, ще одира кожата ви
Сменете режима на iPhone си, не се нуждаете от режим "Самолет"
Сметките ми от роуминг са огромни и знаете, че това не ме смущава
Аз правя пари от камъни, мога да продавам дори камъни, а вие не струвате 
От San Paulo до Stockholm, не места, където няма 
да можете да стъпите през целия си живот
Аз стоя там

*Има толкова много хейтъри
Но няма проблем, аз съм върха
Те се опитват да съсипят кариерата ми и да ме закопаят
Но не ми пука
Вие не можете да ме контролирате
Аз се превръщам в нинджа и превъзмогвам трудностите и се завръщам

Официалната тема на този четвърти албум е засегната в Cypher
Когато тази песен излезе, хейтърите ще останат без думи
В тази нелегална сцена, този трак е закона
Всички ще бъдат завладяно от този рап, всеки ден, те са зад мен
Моят суаг експлодира, където и да отида, аз вървя само напред
Където и да отида, там има хип-хоп загубеняци  
Прекалено съм зает, че да слушам как ме сравняват 
с други или говорят глупости за мен
Но аз съм по-добър от вас, всички момичета ме наричат Папи
Кой говори глупости за мен?
Кажете им да погледнат себе си, преди да правят това
Аз няма за какво да завиждам, кажете им да ме гледат
O, аз се нося по ритъма, wiggle wiggling jingle jingling
Нося се наоколо, beagle beagling
С изгаряща сила, аз съм Бог, който контролира всичко, аз съм кралят
Това е само опит, това е само апетайзър 
Моят рап е като корейско ястие, което изпълва корема ви
Да, аз съм от Корея, така че всички вие нещастници, 
които се опитвате да рапирате на английски 
Погледнете и вижте кой стои над вас сега, какво

*Има толкова много хейтъри
Но няма проблем, аз съм върха
Те се опитват да съсипят кариерата ми и да ме закопаят
Но не ми пука
Вие не можете да ме контролирате
Аз се превръщам в нинджа и превъзмогвам трудностите и се завръщам

SUGA a.k.a Agust D е второто ми име
Когато вървя по улицата, хората шепнат името ми
Ритъмът ми се разпростира от Daegu до Apgujung
Животът на музиката ми диша и живее по целия свят
Ритъмът ми се носи с вятъра, аз съм шаман, това съм аз
Знаете ли, че половината от нещата, които 
виждате по телевизията са Kagemusha?
Опитвате се да издавате разни звуци с езиците си
И се надявате, че това ще мине за рап
Бойният дух на тежкият ми рап, рита 
задниците на тези, които са несериозни
Моят ритъм завладява всички рапъри без име, 
които се мислят за голяма работа
Можете да се опитате да ме засегнете с малките си думи, 
но това само ще ме направи по-силен, това е чудо  
Аз съм морска звезда, която се храни и расте от завистта и ревността ви
Както знаете, моят глас ви възбужда
Независимо дали сте момичета или момчета, езикът ми ви подлудява
В тази хранителна верига, аз винаги съм на върха
Моята лудост няма край
Дори и някой да ми забие нож в гърба
Докато вие се веселите, ние се насочваме към върха на света
Всички вие по-големи hyungs, които остарявате с всеки изминал ден
По моите стандарти, вие сте като бебета
Казвате, че не струвам или че съм фалшив
Но аз съм новия стандарт в К-pop-а
Този рап ще прореже ушите ви
Ще ви връхлети като буря

*Има толкова много хейтъри
Но няма проблем, аз съм върха
Те се опитват да съсипят кариерата ми и да ме закопаят
Но не ми пука
Вие не можете да ме контролирате
Аз се превръщам в нинджа и превъзмогвам трудностите и се завръщам






Няма коментари:

Публикуване на коментар