четвъртък, 28 август 2014 г.

Hyungdon & Daejun (Jung Hyung Don & Defconn)- Real Bad Girl Бг Превод




                                                                ПРЕВОД

Хей, ако ме харесваш, кажи, че ме харесваш, 
ако ме мразиш, кажи, че ме мразиш
Не увъртай  (Не)
Ясно е, всичко свърши, всичко излезе наяве

Ясно е, много е ясно
Бях ограбен, бях измамен, толкова е ясно 
Ти си опасно момиче, но момиче без досие
Дори не си в списъка за Най-Търсени престъпници, ти си лисица

Ти не вдигаш телефона си, така че всичко е ясно
Виждам, че не си прочела съобщението ми, всичко е ясно
Виждам, че дръпваш ръката си назад, всичко е ясно
Ти нямаш приятелки, а казваш, че това 
е приятелски пръстен, всичко е ясно

Ти нарочно остави портмонето си вкъщи, всичко е ясно
А след това избираш скъп ресторант, всичко е ясно
Казваш ми чао, след като ядем, така че всичко е ясно
Ти вече знаеш какъв е краят на филм, който 
е излязъл едва вчера, всичко е ясно

Пиене, пиене, пиене, пиене
Колко още трябва да те чакаме да пиеш?
Bomi получи чанта и Sohyun също получи чанта
Всички получават чанти, но не и аз, и какво от това?

Аз въртя очи, отвръщам главата си
Кръвното ми се покачва от лицето ти, което ме гледа
В чужбина ли ще учиш? Заминаваш за САЩ?
Itaewon LA ли е? Всичко е толкова ясно

*За коя се мислиш?
За коя се мислиш?
Глупачка, аз все още има малко пари
Глупачка, имам дизайнерските неща на майка ми

**За коя се мислиш?
За коя се мислиш?
Глупачка, аз все още има малко пари
Глупачка, баща ми играе голф

Мазна коса? Всичко е ясно
Петна около устата ти? Всичко е ясно
Бършеш бузата си след целувката ми? Всичко е ясно
Отваряш очите си и гледаш в друга посока, 
докато се целуваме? Всичко е ясно

Ти ми размахваш пръста си, въртиш очите си
Сега ругаеш пред мен, всичко е толкова ясно
Косата ти е рошава, кожата ти е ужасна
Вече всичко е толкова ясно

Защо оставяш телефона си с дисплея надолу?
Изключваш звука му, слагаш си парола, да не си Jobs? Да не си Gates?
Вървиш, хванала някакъв мъж под ръка, той е твой братовчед?
Баща ти е единствено дете, така че за какво говориш

Защо майка ти изведнъж се разболява, когато 
имаме някакви планове заедно?
Защо родителите на приятелите ти умират в петък вечер?
Всички около теб или са болни или умират
Да не разпространяваш някакви зарази? Всичко е ясно

*За коя се мислиш?
За коя се мислиш?
Глупачка, аз все още има малко пари
Глупачка, имам дизайнерските неща на майка ми

**За коя се мислиш?
За коя се мислиш?
Глупачка, аз все още има малко пари
Глупачка, баща ми играе голф

Играеш ли си с мен? Разиграваш ли ме?
Харесвах те, защото беше невъзмутима
Но ти си прекалено невъзмутима и ме ограби
Сега, не ми остана нищо

Играеш ли си с мен? Разиграваш ли ме?
Направих всичко това за нищо
Направих всичко това за нищо

*За коя се мислиш?
За коя се мислиш?
Глупачка, аз все още има малко пари
Глупачка, имам дизайнерските неща на майка ми

**За коя се мислиш?
За коя се мислиш?
Глупачка, аз все още има малко пари
Глупачка, баща ми играе голф

Сбогом, скъпа, сбогом, скъпа
Надявам се, че ще имаш хубав живот, сбогом, скъпа

Сбогом, скъпа, сбогом, скъпа
Сега, отиди да ограбиш някой друг мъж

Сбогом, скъпа, сбогом, скъпа
Надявам се, че ще имаш хубав живот, сбогом, скъпа

Сбогом, скъпа, сбогом, скъпа
Сега, отиди да ограбиш някой друг мъж






Няма коментари:

Публикуване на коментар