четвъртък, 28 август 2014 г.

LABOUM- What Are You Gonna Do Бг Превод



                                               ПРЕВОД

Казват, че ако опашката ти е дълга, ще бъдеш хванат
Знаеш това (Какво ще направиш?)
Аз постоянно отвръщах глава и се преструваш, че не знам нищо
Не знаеше ли това?

(Не ме напускай сега)
Напускаш ме, за да идеш при нея
(Какво мога да направя?) Какво ще правя сега? (Кажи ми)

*Какво ще направиш с разбитото ми сърце?
Какво ще направиш с мен, която съм на път да рухна?
Всички обещания, които шепнеше в ухото ми
Какво ще направиш с тях?

**Не мога да повярвам
Губя ума и дума (Какво ще направиш?)
За какво мислиш?
Ще ме напуснеш ли?
(Хайде)

Заета съм, чувствам се зле
Ти ми даваш всички тези типични извинения (Какво ще направиш?)
Вече няколко седмици прекарвам уикендите си без теб

(Не ме лъжи)
Не трябваше да правя това, но тръгнах след теб
(Не разбивай сърцето ми) Какво ще правя сега? (Кажи ми)

Опитвам се по някакъв начин да споря с теб
Но вече не мога дори да се ядосам
Историята винаги е една и съща
Сега, кажи ми какво чувстваш наистина
Всичко, което казваш сега, е лъжа
Любовта ти е скрита (Скрита)

*Какво ще направиш с разбитото ми сърце?
Какво ще направиш с мен, която съм на път да рухна?
Всички обещания, които шепнеше в ухото ми
Какво ще направиш с тях?

**Не мога да повярвам
Губя ума и дума (Какво ще направиш?)
За какво мислиш?
Ще ме напуснеш ли?

Да отвърна ли главата си, да затворя ли очите си
Да се обърна ли и да забравя за всичко?
Да се престоря, че това е просто едно недоразумение?
Просто така?

Какво ще направиш с разбитото ми сърце?
Какво ще направиш с мен, която съм на път да рухна?

Искам да се върна обратно към началото
Искам да върна всичко назад, без да помня нищо
Ако ти кажа да се престорим, че това никога 
не се е случвало, какво ще направиш?
Какво ще направиш с всичко това?

Все още не мога да се откажа от теб
Жалката аз (Какво ще правя?)
Това е последният ти шанс
Повече няма да ти прощавам, сбогом (Какво ще направиш?)





Няма коментари:

Публикуване на коментар